Voin sanoa, että kyllä löytyy. Ja tämä tarina alkaa siis siitä palauttamastani Proxxonin terästä......

Palautin terän Hobby Pointiin keskiviikkona 11.6.2008 ja sovimme, että he lähettävät uuden terän suoraan postitse kotiin. No sitten jäin odottelemaan postia. Arvelin, jotta kyllä se varmaan jo seuraavalla viikolla tulee, mutta kattia kanssa!
Kun terää ei vielä kuulunut maanantaina 23.6 niin hermostuin ja soitin Hobby Pointiin. Sieltä sanottiin, että ei ole vielä näkynyt. Varmaan juhannus on sekoittanut aikataulut jne. No minä siitä sanoilemahan, jotta odotellaanpa sitten vielä jokunen tovi. Ja kas ihme tapahtui! Keskiviikkona postisetä toi kuin toikin terän. Olin tosi onnellinen enkä sen vuoksi suuremmin ihmetellyt kuinka se nyt näin nopeasti ennättikin tulla soittoni jälkeen.
Kunnes tänään sain soiton Proxxonin maahantuojalta Turusta (Tehomix Oy). Miesääni kysyi ensin olenko minä henkilö joka tekee pienoismallijuttuja ja minä siihen, että minähän se olen. Sitten hän kertoi kuka ja mistä oli ja miksi soitteli. Hän halusi tietää olinko jo saanut teräni??!!! Hän kertoi heidän lähettäneen uuden terän Hobby Pointiin jo 12.6. Nyt vasta alkoi meikäläisenkin matikkapää laskea yhteen yksi + yksi.
Siis missä teräni olikaan seikkaillut näin kauan. Ja vasta nyt tajusin kuinka pian soittoni jälkeen terä ilmestyi postilaatikkooni. Taisi se juhannusruuhka olla siellä Hobby Pointissa eikä maahantuojalla. Pikkuisen jäi hapan maku suuhun tuosta hommasta mutta tämä maahantuojan edustajan kiinnostus asiaan kruunasi kaiken. Meinaan kun hän oli ihan oikeasti nähnyt vaivaa etsiäkseen meikäläisen puhelinnumeron ja soittelemaan perään. Siinä vasta palvelua sanon minä. Suuri kiitos vaan sinne Turun suuntaan.

Jaa-a mistähän sitä seuraavan työkoneensa hankkii...?